لوگو ویتانا
توزین گروه صنعتی ویتانا

پروژه‌های انجام شده رایان توزین پارسیان : ویتانا

۵ عدد مخزن خمیرگیری

۷ عدد مخزن ذخیره ۲۰ تن

۹ عدد سیستم توزین برای خط تولید

۱۰ عدد ترازو تمام استیل جهت تست محصولات در خط تولید

توزین گروه صنعتی ویتانا

در پی در خواست رفع خطای سیلوی های آرد سالن خمیر گیری این مجموعه در سال ۱۳۹۶، واحد خدمات و تعمیرات رایان توزین مبادرت به بازدید و بررسی از خط تولید نمود.

در انتها به مدت حداقل ۴۸ ساعت سیستم های توزین ۷ سیلو آرد نصب و راه اندازی گردید؛ و خطای ۲ الی ۵ کیلوگرمی در هر سیکل (بچ) به عدد ۲۰۰ گرم رسید.

نصب و راه اندازی سیستم داکت لولر برای مجموعه ویتانا۲  .

و سیستم های متعدد توزین که برای خطوط مختلف نصب و راه اندازی گردید.

توزین شرکت ویتانا
مخازن آرد سالن خمیرگیری
توزین شرکت ویتانا
مخازن آرد سالن خمیرگیری
مخزن اینورت شرکت ویتانا
مخزن تمام استیل اینورت

معرفی گروه صنعتی ویتانا

شرکت صنایع غذایی شیرین طعم لارستان در بهمن ماه سال ۱۳۸۲ در شهرستان لار به شماره ۵۱۸ به ثبت رسید.

هدف از تاسیس این شرکت تامین نیازهای جنوب کشور به محصولات آردی از قبیل بیسکویت و شیرینی با برند لاکی بود ، شرکت روند تولید و فروش خود را تا سال ۱۳۸۷ ادامه داده و در سال فوق با عقد قراردادی تولید محصول با برند ویتانا را آغاز نموده که نقطه عطف شرکت را در پی داشته . طی سالهای ۸۷ و ۸۸ سالیانه ۱۰۰% رشد را تجربه و پیش بینی می شود که با حفظ رشد سالیانه ۱۰۰% در سالهای آتی بخش مهمی از نیازهای جنوب کشور را تامین نموده و دستیابی به بازارهای حاشیه خلیج فارس نیز دور از دسترس نباشد.

شرکت صنایع غذایی شهدین گام (سهامی خاص) در بهمن ماه سال ۱۳۸۲ در اداره ثبت شرکتهای تهران به شماره ۱۸۳۵۱۰ به ثبت رسید.

هدف از موسسین از تاسیس شرکت مذکور سرمایه گذاری در صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی خصوصاً با گرایش صنایع شیرینی و شکلات از طریق ایجاد کارخانه‌های جدید و مدرن و همچنین خرید سهام شرکتهای به نام در این صنعت بوده در همین راستا در سال ۱۳۸۳ پروژه ایجاد کارخانه قزوین از مرحله زمین بایر شروع گردید و بسرعت در اواخر سال ۸۴ و اوائل ۸۵ بخشهایی از پروژه شروع به بهره برداری نمود . در ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ شرکت در ادامه برنامه‌های خود اقدام به خرید سهام عمده شرکت سهامی عام ویتانا را نموده و مدیریت شرکت مذکور را که اولین تولید کننده بیسکویت و نان صنعتی در ایران است را به عهده گرفت . شرکت هم اینک در ادامه پروژه‌های خود نسبت به راه اندازی خطوط شکلات در انواع مختلف و همچنین آدامس در حال فعالیت می باشد.